برنامه ریزی برای کنکور سراسری 96 رشته های تجربی و انسانی

برنامه ریزی روزانه برای کنکور سراسری 96

برنامه ریزی برای کنکور سراسری 96 رشته های تجربی و انسانی

برنامه ریزی روزانه برای کنکور سراسری 96

قبل از خرید هر چیزی از نظر دینی و فقهی هم فروشنده نباید دروغی درباره ی شیء یا محصول مورد نظر ( در اینجا دفتر برنامه ریزی ) به خریدار بگوید و محصول مورد معامله را بهتر از چیزی که هست نشان دهد و هم خریدار باید کاملاً آگاه باشد چه محصولی را می خواهد بخرد.

در اینجا فروشنده وظیفه دارد که محصول مورد نظر را به طور دقیق و به درستی به خریدار معرفی کند تا خریدار بداند چه محصولی را می خرد و با ویژگی های آن کاملاً آشنا باشد.

پس از شما خواهشمند است قبل از خرید این محصول بخش «آشنایی با دفتر برنامه ریزی» را به طور کامل مطالعه نموده سپس اقدام به خرید کنید . که هم شما آگاهانه خرید انجام داده باشید و هم پولی که از این طریق کسب می شود از نظر شرعی بدون مشکل باشد. بنده هم در راستای همین هدف سعی کردم در بخش «آشنایی با دفتر برنامه ریزی» این دفتر را به طور کامل و البته صادقانه معرفی کنم . 

بعد از مطالعه و آشنایی با محصولی که می خواهید خریداری کنید به ترتیب مراحل زیر را جهت خرید «دفتر برنامه ریزی» دنبال کنید: 


- تماس با بنده از طریق شماره همراه 09178668770 و دریافت شماره حساب و شماره کارت جهت خرید و پرداخت هزینه دفتر برنامه ریزی 


- بعد از تأیید پرداخت ، این محصول به ایمیل یا تلگرام شما ارسال می شود. 


لازم به ذکر است که قیمت دفتر برنامه ریزی مناسبه و در مقایسه با سایر مؤسسات بسیار ارزان تره . قیمت دفتر برنامه ریزی 200000 ریال معادل بیست هزار تومان است. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی